Tuesday, November 23, 2010

who's available? haha

dengan alasan busy nak exam, aku pon lama gile xupdate blog..ada jugak la cerita itu ini skit tapi dah basi la plak nak diceritakan..yg peliknya, esok aku ada dua paper..tp time ni la plak aku nak update dan aku pon xtau apa nak tulis..ptg yg boring, nak main bola xde org..ada paper mlm karang katanya..whatever, now we jump to the story..ermmm..what story? mmmmmmm...ok, dah dpt! aku nak kawen! as simple as that.. haha. aku nak kawen bukan bermaksud aku akan melansungkan perkahwinan dlm masa terdekat tp aku berkeinginan je..bende baik ni xyah la nak tangguh..tapi...aku xada calon dan aku pon tgh belajar lg ni..well, final year degree..tinggal satu sem lg before graduate insyaallah. dlm dunia bebas dgn globalisasi, sedikit sebanyak lelaki ni tergugat la jugak dgn perempuan yg makin moden fesyennye..sexual harrassment tu bg lelaki..gile... nak elakkan dosa..kawen je...tp bercakap xsemudah membuatnye kan?...err, ada sapa2 nak kawen dgn saya sekarang? hahahaha...Ya Allah, kuatkanlah iman kami dan semoga kami mendapat pasangan yg memberi kami syurga dunia dan syurga akhirat...AMIN

3 comments:

  1. ko kena berhati2..mcm slalu org ckp, org
    slalu jatuh skit2 ni, memg dia kena skit2
    jer..tp kalau org yg pernah jatuh,tiba2
    dia jatuh,dia akan kena teruk terus..so
    kuatkan iman tu..dugaan kuat beb..

    ReplyDelete
  2. gedik nk kawin.. duit xde g... wekkk... cari duit bnyk2 dlu bru kawin... haha

    ReplyDelete
  3. agree dgn my love my life,, din ni mmg tahap kritikal dh tringin nk kawen ni....haha gurau noh din,,, aku rasa ko nyanyi je nasyid kt sapa2,,kompem rmai nk kwen ngn ko..hihihi

    ReplyDelete