Friday, January 21, 2011

projek

waaahhh!!! tensen nye tenet wang ulu xbleh nak upload post2 kat blog..ari ni, dpt gak melepaskan luahan2 skit sbb aku ada kat kampus unimap yg masih under construction ni..setakat ni baru dua fakulti atau istilah kat sini "school" yg baru siap...aku sdg menjadi subjek atau bhn eksperimen utk projek final year project member aku.. xpernah2 aku masuk tempat ni..setakat ni tgk dr luar je...ape punye projek daaaa, abis berselirat kepala aku dgn wayar2, mcm robot pon ada, kononnye nak detect electric charge kat yg generate kat otak kita ni dlm situsi2 tertentu contohnye dlm keadaan stress..mcm dlm movie omputih plak rasa, pastu akan jadi accident, aku akan dpt superpower mcm "the flash" ke, spiderman ke, atau superhero2 yg dlm komik tu...jgn jadi terbalik dah le, tetiba short pastu jd gile...apa test dia buat ni....okay, ready, GO!...semga berjalan lancar la projek2 kami semua dan dpt result cemerlang..AMIN

No comments:

Post a Comment