Saturday, March 12, 2011

ada apa dengan korea?

aku pernah membenci citer korea yg sebelum ni mmg aku minat..ingat lagi masa zaman sekolah dulu..kat ntv7 ada slot utk drama korea..aku mmg sentiasa tunggu waktu tu klu malam2...zaman sekolah dulu, tengah nak masuk alam remaja la katakan, tengah nak kenal kaum perempuan.. al maklumlah, citer korea ni kan banyak yg jiwang2 dan romantik, love story yg buatkan aku di awang-awangan, perasan dan senyum sorang2 depan tv klu xda org sebelah aku ..hahaha. tapi nak jd citer, ada la sejarah hitam kat U yg buatkan aku terus reject terus apa2 yg berkaitan dgn korea ni. tp lately, semuanya dah berubah, lepas aku terserempak balik dgn si dia, aku dah rasa macam semua konflik dulu dah berakhir...senangnye hati aku! aku xsuka berdendam, tp dia yg seolah2 rasa bersalah atas tindakan dia, dan buat aku macam org halimunan bila aku cube nak dekat...tp entah napa, baru2 ni jumpe, dia dah ok! baguslah, kau dgn aku sekarang ni sejarah je..dah lama dah pon aku simpan bab kita dalam buku sejarah, sampai aku xingat muka surat mana..tp cerita tu mmg byk ubah siapa aku sekarang..thanx a lot! and xsangka, aku dah mula carik balik citer korea..dah tiba masa aku terbang ke awan lagi!...Ya Allah, temukanlah aku dgn teman hidup yg memberikan aku syurga di dunia dan akhirat...AMIN

No comments:

Post a Comment