Sunday, July 3, 2011

aku ni xcantik ke?

aahh..tulis dah 15 minit..padam balik..tulis byk skit..edit balik..nak luahkan isu..takut sensitif sgt plak..makin byk ditulis..mkn banyak melalut..point ada, tapi penterjemahannya terawang-awang..tak relevan...tak sampai maksudnya..tak mampu lagi dah..tak apa, aku try lagi ye ........................................................................... se se se sepetang di kuala lumpur..macam2 fesyen aku tgk org2 muda sekarang (mcm la aku ni tua kan).. mmg best la tgk, pelik2..pompuan yg buat rambut mohawk..tepi tu agaknya dia buat "buzz cut" pastu tinggalkan tengah je naik mencacak...xbleh jadik awek ni.. mengalahkan rambut aku plak dia..haha. pastu..ada lak laki yg rambut ala2 korea. tapi bg aku klu gaya mcm tu, kene tgk org yg buat gak la, klu highlightkan or dye skit rambut tu mmg nampak style!! so, org melayu yg perasan korea tu xyah la ye..hehe. tak kurang gak yg bertindik sana sini..yg pompuan ok lg la..yg laki tu? apa kes? aku rasa org asli kat malaysia ni pon xbuat dah bende mcm tu..(ada ke buat lagi?..plz inform me klu ada, supaya xsalah fakta)..yg seksi xyah cakap la, xnak kalah beb..baru la k.l namanye..xgitu? bg aku ramai yg cantik..dan ramai jugak yg kurang cantik..so, mungkin bila dia terasa xcukup cantik, nak la tunjukkan kelebihan diri, cari la seluar ketat2 tunjukkan peha dan segala aset yg ada..mungkin betul dan mungkin tidak.. bg aku ramai yg cantik, cumenye xjumpa lg cara nak serlahkan potensi pada imej tu sendiri..tp klu muka cantik, hati buruk?

No comments:

Post a Comment