Thursday, July 7, 2011

inteview lagiiii...

mmmm..terpikir2 lagi dah ni nak menamatkan blog ni..atau mungkin aku akan bukak blog baru dgn menggunakan nama samaran lain..hehe, biar cerita tentang ujek berenti dulu..tp cerita lain pulak dimula dan dikembangkan..insyaallah, ada buku baru yg kita kene bukak, aku menjangkakan hidup baru..dunia baru..alam baru..(bukan alam barzah ye..) btw, isnin ni ada inteview keje..klu boleh raya tahun ni aku nak bg duit raya kat sedara2 aku..tapi dapat ke keje? hehe..kebetulan, yg ni aku minat la nak join.. tapi tetibe lepas tu, dapat lak emel lg..ada company yg besar yg mintak resume aku..aku tgk facilities dia..gile la..ade astro..table pool la, fussball la, ada wii la..gile, main game je la keje aku setiap masa..tp sayang la, keje yg dia offer tu software developer..ada la skit relate..tp dulu yg tu aku blaja main2..so, xberani la nak try..skrg ni kene la belek balik buku2 aku dulu utk inteview senin ni..doa2kan la ye..ini bukan yg pertama inteview..dan harap2 kali ni dapat la gamaknya..inteview yg lepas xde berita apa pon..tetiba senyap..so kita cube dulu la mana2 peluang yg ada..doakan aku ye..

1 comment:

  1. hello ujek :) this is gina. hope you don't mind if i follow... i also have a blog now. hehe.

    ReplyDelete