Wednesday, July 21, 2010

kerja...oh mari kerja!

wah...dalam satu hari je banyak lak tanggungjawab datang...elok2 aku relax awal2 sem baru ni, datang lak balik zaman sibuk aku dulu..member aku ajak masuk tournament yg agak besar gak la..ptg td g training, pressure gak la sebab masa dah suntuk dan aku pon lama xmain..main petang tadi pon macam haram..can i make it on time? aku mesti boleh, just need more practice...a hell lot more! malam g meeting, utk majlis reunion MPKK 09/10..dah jd mantan ni ingatkan dpt relax dah, kene lak handle jamuan tu.. nak kene arrange byk bende..klu nak elak pon xbest gak..member dah mengharap..aku dah penat sebenarnye dgn persatuan2 ni..cukup la, xnak dah..mungkin reunion ni yg terakhir..yg penting kene ikhlas and try to make the gathering as happy as possible sbb entah bile lg dpt kumpul ramai2 mcm ni. lps meeting g tgk budak nasyd..budak2 junior yg masuk..yg senior tinggal budak2 percussion je la..yg menyanyi tinggal aku je, yg lain dah graduate..giler, esok nak show..mlm ni baru training! aku malas nak nyanyi tadi, bg la junior try lak..tibe2 ada staff bg aku percussion suruh aku main..1st time aku main, esok dah show! nama percussion tu pon aku xtau..haha. but for a 1st timer, bleh la aku main td..apa akan jadi kat show esok? ok ke hancur? tungguuuu...CUT!!!

No comments:

Post a Comment