Thursday, July 8, 2010

nak balik dah ke?

aku dah siap2 packing sume dah ni..tinggal nak balik unimap je sabtu ni..haha, bapak semangat la..tapi kekalahan jerman kepada spain semalam memang merentap semngat aku nak balik ni..ilang lak mood. macamana bleh kalah? pada aku spain hebat tapi tak layak menang semalam..argghhh!!! nak tgk final pon dah xde mood. boring...nak balik U dah ni..tapi ada lak skit perasaan berat hati nak balik, padahal packing barang semangat dah. pasal pe? mungkin pasal plan aku dah dikacau..adoi, ada big plan untuk setahun akan datang menghabiskan hidup kat perlis tu, tp dah last minute ni ada lak gangguan. tensen2...kita mampu rancang tp tuhan yang tentukan kan? aku masih lagi mengharap dan berdoa supaya somehow plan aku tu jadi kenyataan. semoga semuanye berjalan lancar sabtu ni..selamat perjalanan hendaknye..nak merempit dari ipoh ke perlis...CUT!!!

No comments:

Post a Comment