Sunday, July 4, 2010

keputusan ...

dah berkurun lama xupdate blog. disebabkan kemerengan dan kekosongan. sebelum terus ke idea utama, nak ucapkan tahniah la dulu pada kawan2 yg dah kawin, abangnye baru kawen mahupun yg nak kawen beberapa hari lagi..selmat menempuh alam bahagia. ok, dah sebulan rasanye aku memikirkan sesuatu yg berat. kalau dulu aku sangat mempertahankannye, sekarang mungkin dah tiba masanye aku undur diri. entah lah, mungkin sebab doa ibu yg x putus2 agaknya buat aku ubah fikiran.. Tuhan saja yg tahu apa yg lebih baik, dan ibu xpernah setuju walaupun aku selalu berkeras. mungkin sekarang, masanye aku slow down, nak berenti terus susah. memikirkan kawan2 yg mengharap setelah bertahun2 bersama. keputusan ni bukan mengejut, tapi dah dipikirkan lebih daripada sebulan. aku xbgtau pada org2 berkenaan lg, xda kredit..haha. FB pon dia xon9..haha. alasan yg kukuh tu..tapi aku tau dia akan baca blog ni, x esok, lusa la. x pon bulan depan, plg lama pon tahun depan...bg la peluang pada budak2 baru mencuba, sebab aku...aku nak slow down...aku nak undur diri dari kelab teater...CUT!!!

No comments:

Post a Comment