Tuesday, July 6, 2010

study..almost...work..no..

owh bestnye layan gitar..string baru tukar, sedap gak bunyinye..semester baru nak bukak dah ni...sabtu ni klu ikot plan mmg balik la aku ke perlis..sedar x sedar dah 3 tahun rupanya aku blaja kat unimap..cepatnye masa berlalu..rasa xseronok la plak memikirkan tanggungjawab selepas ni nak tinggalkan alam universiti ni..mana nak pergi? sambung "master" ? tukar course lain? atau keje terus ? well, ada masa setahun lg nak memikirkan dan harap tuhan dapat berikan petunjuk lebih awal...nak terjun terus ke kilang jd engineer? entah la..lepas praktikal je, aku nampak yg keje kat kilang ni x da life..its my personal opinion la. mungkin aku nak sambung jd cikgu, haha..dari dulu aku ada pikir nak jd cikgu...cikgu sekolah rendah sbb aku suka budak2..tp bapak aku kata lebih baik jd cikgu sekolah menengah...adoiii...teringat lak ajar tusyen lepas SPM dulu..hehe.. td masa tgh beli belah, jumpe lak member masa matriks dulu...dia tgh wat praktikal jd cikgu kat ipoh..xsangka, jumpe kat sini lak..dia dan dugaannye masa praktikal jd cikgu..dia plak xsure lg nak jd cikgu atau x? haha..what a life...CUT!!!

No comments:

Post a Comment