Monday, August 16, 2010

demam ramadhan

internet wat hal...xleh update..adoi la..nk story ni,bukan world cup je ada demam, aku puasa pon demam..demam btul2 punye..yg bestnye, datang bila nak masuk ramadhan...aku xsedap badan ni, runny nose..bersin all the times..jgn jd mcm ramadhan tahun lepas dah le..demam teruk giler. aku xbleh wat apa2..terbaring je.start demam masa aku pegi bercuti, lepas g tioman terus g genting..maybe perubahan cuaca dari panas ke sejuk, aku xtahan..kat genting lg aku dah xlarat..nak jalan pon aku rasa nak jatuh..tapi sebab dah sampai genting, rugi la plak..gagahkan aje..haha, ingatkan lama2 baik la..balik kampung, aku g kl lak, xselera nak makan..balik dari kl tu naik train (komuter)..dalam perjalanan, aku nak pitam, pening, nak muntah, dah la kene berdiri dalam lautan manusia, macam ikan sardin dalam tin..nasib baik member aku ada beli dunkin donut, aku terus duduk kat situ gak, makan.. menggeletar, nak menangis pon ada membayangkan aku ibarat org miskin yg kat luar sana, xmakan berapa hari..sampai la hari pertama puasa, nak kene balik unimap plak..naik bas dari kajang straight ke perlis...bersabar je la dugaan..hehe. selamat berpuasa ye, jangan la ponteng2 puasa.. semoga dirahmati dan diberkati...AMIN

No comments:

Post a Comment