Sunday, August 1, 2010

story not to tell....for now

masa aku tulis post ni, dah subuh dah and aku xtido satu malam..hujan lak mencurah2 kat luar tu, bestnye dapat tido ni..tapi nak wat mcmana, dah xleh tido..bukannye aku ada masalah negara nak dipikir sampai xdapat tido, tapi mungkin tido siang terlebih sudey, mentang2 cuti..padan muka aku, kelas kol 8 pagi lak tu lepas ni..lama giler xupload blog..bukan xmau tp internet buat hal..penat dah aku taip, tgk2 xbleh nak save..tension2. aku ada banyak bende nak citer, tapi aku memilih, mungkin sebab bnde tu xbleh dikongsi..bukan rahsia, just not now..maybe low profile is better but...should be blog is the place to share my life..confused..byk bende yg aku xcerita pada org, even dlm blog pon aku bg hint2 je...even bende tu bende baik mcm aku dapat award or menang somethin..takut org kata kita ni belagak...tapi bila kadang2 bila aku xbg tau, kene marah gak..adoi!.. tadi baru je dapat sms, ada offer baik punye, klu jadi la bende ni, mmg tercapai la hajat aku, what a big chance for me...cume bleh bg hint, pesta konvo..ada apa ek? keep on visiting my blog, insyaallah dapat la jawapan..jeng3..bukan apa, bende klu xjd lagi xyah la nak heboh2, klu xjd nanti buat malu je, haha...CUT!!!

No comments:

Post a Comment