Friday, August 6, 2010

i'll be back..someday

Aku decide untuk balik rumah, lagipon cousin aku nak bertunang..aku makan hati pasal kejadian tu..tapi xbermakna aku marah dan emo giler…aku dah malas la nak stress2 pasal bende2 macam ni. Baik aku cuti kejap dan have fun. It was a blow that day and seriously, not the best day ever..but I manage to have fun that nite, kluar g tapak pesta konvo..and I manage to think clearly and I think going back to my hometown is the best option..biarlah aku tolak pertandingan sabtu ni, agaknya diorg xsedar-sedar lagi..still nak wat training xsampai seminggu, dah la xde lg key singer, qayum..limin..abg che. Aku kesian kat budak tahun satu yg mungkin akan jadi mangsa.. mungkin mmg xde rezki aku kali ni, dan mungkin gak staf x akan panggil aku lg..mungkin. tapi rezeki tu Allah yg bagi, bukannye depa, so klu ada rezeki nanti, ada la aku atas stage tu..aku tetap akan tunggu peluang lain datang…aku tetap akan teruskan minat aku…sebab itu adalah aku…CUT!!!

No comments:

Post a Comment