Saturday, March 12, 2011

dekat setahun dah rupenye..

macam biasa la, internet kat hostel aku slow tahap gaban..aku xbleh update blog lansung..mungkin jugak sbb dia dah block access utk blog kot..maklum la, ada je blogger2 yg gune blog utk kutuk dan luahkan rasa xpuas hati termasuk la mengutuk pihak universiti yg secara x lansungnye dah menjejaskan imej2 blogger yg clean macam aku ni...so, aku kene la blog kat tempat lain..tu pasal la aku post sampai 4,5 post sekaligus...lepas geram! sampai aku pon xde idea dah nak post apa dah ni...sedar xsedar xlama lg cukup la setahun blog aku ni..wow!!! aku pon xingat..bila check2 balik, aku start blogging masa 22 march tahun lepas...masa aku tensen gile dan boring tahap gaban kat kilang aku praktikal..haha..xsangka lansung nak setahun dah! tp tu la kan, ntah bila la plak aku bleh update lg..nak update kat hostel mmg tinggal harapan la..aku rasa blog aku mmg xde yg berubah sgt..same background, same name...almost same everything...but i hope u guys dont mind coz i like it that way, simple...simple as me! but 1 thing for sure, the stories goes on and on and as time pass by, we get matured..rite? keep on reading (that is...if i can update, hehe)..Ya Allah, permudahkanlah urusanku untuk hari2 yg bakal menjelang...AMIN

No comments:

Post a Comment