Saturday, October 16, 2010

conflict is like cornflake..not delicious but its healthy

lately banyak sgt konflik di sekitar aku..and its about relationship..between friends, xjadi nak couple, couple yg in a relationship dan juga couple yg dah break..pastu gatal2 lg nak kacau his ex-gurl..sian diorang, and aku yg tengah2 kene support diorang.. thats what friends should do rite? aku pun terpaksa berhadapan dgn masalah aku sendiri kebelakangan ni..yeah, masalah aku maybe lain skit but still about relationship..fikiran aku melayang je entah kemana..kosong! aku nak update blog tapi bila aku nak tulis, aku xdapat fikirkan ayatnye..aku jd xsemangat..tp hidup x ada masalah xbest la kan? so, i m dealing with it..and i m back..hope for a long period of time..hehe. apa yg best jd single? aku bleh berangan..haha. td ada awek dok usha aku masa makan, aku xpernah nmpak dia..hairan jugak..aku xdpt cam muka dia, tp comel and putih bak kata mat saleh, fair and lovely..haha. bak kata fadhilah kamsah, apa salahnye perasan, kan bleh wat kita happy..so, aku pun perasan dan aku pon happy sekali..haha. teringat lak kat sorang awek junior yg usha aku dulu..ni member aku la perasan and report kat aku..lawa gak..ada sekali tu, dia jalan depan kitaorg, jalan cover2 je tp kantoi sebab mata dia sempat lak jeling kat aku..tp aku bukan playboy. kalau aku xsuka dia, aku x akan try.. tp yg xbest, awek yg aku nak try..mesti xdapat..haha..bila la nak turun bidadari aku ni? aku dah usaha, aku berdoa, sekrang aku berserah..Ya Allah, berilah aku petunjuk...AMIN

6 comments: