Wednesday, October 27, 2010

show

klu dulu soulless melody..alhamdulillah, i got it back...mungkin byk sgt masalah masa tu..now we move on and aku baru je selesai wat solo singing perfomance for two small events and its gud exposure for me to get better..slama ni aku berteater, bernasyd atau plg kurang pun duet klu menyanyi...xpernah pon mencuba utk solo..kali ni, aku perform secara live with my guitar (or actually adik aku punya guitar..haha)..biasalah, klu perform live ni mesti ada kantoi skit sana sini..wahaha.. malu gak la aku dpn awek comel...wahaha..heran tol aku, secara kebetulan awek ni ada kat dua2 program yg aku nyanyi dan tambah satu lg event yg aku pergi menjadikan aku dan dia berjumpa utk 3 mlm berturut2...owh inikah yg dinamakan cinta... lalala....nyanyi lagu akim jap..haha. sampai sini je dulu aku tulis...nak berangan jap..wahaha...Ya Allah, kasihanilah ibu bapa kami sebagaimana mereka mengasihani kami semasa kami masih kecil...AMIN

No comments:

Post a Comment