Saturday, October 9, 2010

lately...

akhirnya kami tewas...adakah sebab kehilangan senior2? kekurangan masa nak training ? atau kumpulan lain semuanya hebat? mungkin semua di atas..hehe. yg plg tepat mungkin xcukup masa nk training...dan pihak pengurusan akan ulang trend ni lg mcm biasa bajet student2 ni pro artist..haha.lupakan dulu bende tu..sepanjang aku mendiamkan diri ni..bukan nye sebab xada story..byk sgt sampai xtau nak tulis..yg plg besar mungkin adalah pemergian rakan sekelas..wan.. wan meninggal kemalangan. dia mungkin mengantuk sgt sampai terbabas kat gurun..yg dah pergi tetap pergi..xpayah la nak bangkitkan lg cerita, cumenya kita bleh doa semoga dia ditempatkan bersama org yg beriman hendaknya..thanx for the memory wan...aku jugak sekrang ni dah mulakan langkah baru..mengenali org baru, biar tuhan tentukan segalanya..aku xgelabah, resah, dan pening macam dulu..sekrang aku akan usaha, doa dan tawakal..mungkin dia utk aku..atau mungkin juga tidak...ya Allah, berikanlah aku petunjuk secepat mungkin biar tenang hatiku ini...AMIN

No comments:

Post a Comment