Friday, May 14, 2010

bila aku jadi jutawan..

ok, stop dulu semua stress, pressure, letih, jiwang, sunyi, hopeless. masa untuk kita berimaginasi...xsalah berimaginasi? apa? teringat mat jenin ke? relax dulu...einstein yg genius tu pon ada cakap...“Imagination is more important than knowledge. For knowledge is limited to all we now know and understand, while imagination embraces the entire world, and all there ever will be to know and understand.” apa dia cakap ni? entah,hahaha...pikir la sendiri...ok, now, situation dia ialah anda jadi org yg kaya. selain daripada menggunakan pada kebajikan parents and family, sedekah, zakat dan semua tanggungjawab sebagai manusia tu, apa lg anda nak buat...klu aku la kan...yg pelik2 skit, aku nak beli chocolate setiap hari,hari2 makan chocolate, pastu nak beli keta mini cooper, tapi yg paling best skali. aku nak beli football club. off coz la nak beli my favourite one :newcastle united fc: aku akan ubah jd mcm manchester city,real madrid..penuh dgn bintang2. teringin plak nak beli negeri sembilan, tapi bleh ke? hehe. ubah nasib bola tempatan ni jadi lebih menarik dan berkualiti. masukkan la player import. baru ada saingan .player kita kene competitive lagi. mmmm, itu kalu la jutawan kan. haha. sekarang ni, walaupon x kaya dari wang ringgit, harapnye kaya la dgn budi bahasa...simbol melayu yg makin kabur. apa2 pun, aku ada duit ke xda, aku nak beli keta honda CRV utk ibu aku..dah lama dia nak merasa...CUT!!!

No comments:

Post a Comment