Friday, May 7, 2010

fenomena 2 alam-Dr. ujek

alhamdulillah, usaha aku dah berjaya (sila baca post falsafah/false and sampah)..tapi aku nak cerita tentang bende lain sekarang..risau pon ada, lately aku selalu bermimpi pasal kematian. is it just a nitemare? or a sign?? ingatkan bende tu dah xde, lega skit..tiba2 ari ni mimpi lagi. and aku pon secara xsedar dah berubah skit..tapi xtau la, rasanya kebetulan sbb dah dgr nasihat akan tanggungjawab seorang anak dan bakal suami (berangan dah, calon xde lagi)..haha, aku xnak amik serius sgt mimpi tu sbb xbersedia lg nak menghadapi mati? ada ke diantara kita yg dah sedia? tapi bila dah kerap mimpi tu, mesti kita akan terpikir2 kan. aku xbersedia lagi. not now...help! ada sapa2 yg pandai tafsir mimpi? aku pernah mimpi mcm the end of the day, dunia seakan2 dah gelap, takut, dan kosong...org2 sume bersembunyi seakan2 menunggu dunia lenyap. pastu ramai2 nak kuar dari bumi..ke satu tempat lain, maybe to the other planet i guess. dah mcm citer 2012 la plak kan. tapi yg hairan, aku xmau ikot..xtau napa..sayang kat bumi ke? atau aku dah berserah sebenarnya? ...no answer...kebanyakan mimpi tu xmenakutkan, bukan nitemare kot.. tapi kenapa berkisar tentang kematian? aku da mimpi my best friend,dalam mimpi tu dia mati he died. tapi aku bleh bercakap dgn dia..dia call aku? it is funny actually, tapi kenapa tentang kematian? kenapa? siapa ada jawapannya? berdoalah, semoga kita semua akan mati dalam golongan orang2 beriman...CUT!!!

No comments:

Post a Comment