Thursday, May 6, 2010

"falsafah" dan "false and sampah"

blogging oh blogging..lama xupdate, kekurangan sumber yg interesting. idea2 yg ada pon ilang mcm tu..bergelut dgn kebuntuan dan ke"blurr"an yg terlampau..mungkin dah terlalu byk menulis report kat kilang..maklumla, minggu depan adalah minggu terakhir aku praktikal..suka pon ada, boring pon ada, rasa mcm xde pape pon ada..my life is ok, better i guess..sedang melalui dgn baik..tapi off coz masalah pon dtg gak tetiba, frust giler...tapi aku sedang usahakan jugak bg bende tu jadi..kene amik risiko dibenci dan dimaki..mintak dijauhkan la. tp bila aku nak, aku akan cube...ada something yg drive me forward...i think its called "passion". haha. klu xdpt gak..berserah la..kita dah usaha. well, cakap pasal passion, baru2 ni beberapa org telah mempersoalkan mentaliti aku tu..dia kata x bleh mcm tu..keras kepala ke aku ni? or aku memberi harapan palsu pd diri sendiri...mmm, "falsafah" atau "false and sampah"??? bile dipikir2, beberapa harapan palsu tu dah dpt aku capai..shoot for the moon, even if it misses, we got the stars..aku bukan seorg yg berani dan memang seorang yg lemah sebenarnya.. dgn harapan palsu ni la aku usaha..dan dgn "false and sampah" ni la aku ke depan..but 1 thing for sure, kita xtau masa depan..x ada jaminan apa yg kita buat akan success(yg penting xlanggar hukum tuhan)..jadi walaupon cara kita berbeza, harap2 kita sama-sama sampai dgn selamat ke hujung...CUT!!!

No comments:

Post a Comment