Monday, May 17, 2010

"jom pi perlis"

what a world..where to start? cousin aku nak kawen, my pet is "maybe pregnant", esok ada show kat depan dato naib chanselor, semalam aku dijadikan bahan sebab malu dpn sorang awek, semalam jugak la malam paling sesak kat kangar sepanjang 4 tahun aku blaja kat sini...pekan kangar hidup di malam ahad!!! wahaha. sapa2 yg ada kat kangar sekarang mesti berkilau-kilau matanya disebabkan lampu2 yg digantung diseluruh ceruk pekan kangar..cukup cantik, landskap2 pon dah menghijaukan celah2 batu dan besi di merata kawasan. betapa dihias ibu negeri perlis sempena Ulang Tahun Keputeraan Tuanku Raja Perlis yg ke-67..Dirgahayu Tuanku...wah, semalam... ada carnival "jom pi perlis". mmg sesak gile la. terasa mcm kat kl la plak kan... eh, yg plg best smlm ialah jumpe seorg gurl yg tetiba lak aku minat...lama xmcm ni. aku perasan dia, tapi aku mcm biasa la, malu nak tegur...pastu dah lepas, nyesal lak. member2 ni dok mengenakan aku. masa nak balik, aku cakap la " klu dia lalu lg sebelum kita blah ni, aku akan tegur dia"..tiba2 masa nak blah tu dia lalu lg..adoi. tapi aku xtegur blah wat xtau. lps g mkn, member aku ajak pegi lagi carnival tu, tadi xsempat nak pilih baju...aku ingatkan xjumpe dah, dah berjam2 lamanya aku makan td... tibe masa on da way nak ke keta, terserempak lg menghala ke jalan yg sama. adoi, member aku buat gile, g tegur pastu mintak no. aku dah lari sebatu dah....skrg no dah ada..tp xberani kontak...CUT!!!

No comments:

Post a Comment