Monday, June 27, 2011

apa kata surveeyyy ??! ! !

adoi..tetibe nervous la plak..sekarang dah ada 47 videos yg diantar utk pertndingan faizal tahir tu..makin tipis la peluang aku nak menang..daripada apa yg dpt aku survey berdasarkan button "like" yg ditekan pada video2 ni..mostly diorang xkisah sgt pasal ko nyanyi sedap ke..sumbang ke laut ke..pitching lari ke..yang penting mcmana video ko tu dipersembahkan..ko mesti giler2, sporting, kelakar..pandai nak edit video tu jd variasi (advantage bg sapa yg pandai dlm video making ni..hehe)..but sometimes dlm video2 tu jugak menunjukkan betapa korang kene buang perasan malu tu..or dlm erti kata lain kene memalukan diri sendiri utk digelakkan org.. entah la, seni ni luas cabangnye.. tp ada cabang yg aku xsanggup nak buat..bg aku masih ada batasnya walaupon atas nama seni.. siapalah aku nak bercakap pasal ni kan.. yg penting, keputusan tu terletak pd admin dan faizal tahir sendiri..siapa di antara 20 video terbaik bg diorang, itulah yg akan menang... disebabkan aku xpandai la plak kan nak mengedit video jd fancy2 giler, aku try la gubah lagu tu supaya xterikut sangat versi asal..xsangka la plak ada gak member2 aku yg ingat lagu tu mmg lagu aku..hehe..tapi tak dinafikan, adalah advantage lg klu bleh diperkembangkan dgn video klip, editing apa bagai..nampak menarik sebab selain mendengar, mata dapat teransang utk berhibur..sekarang tawakal je la..bila join contest mcm ni, aku dpt pengalaman baru..dan pengalaman tu la yg aku share kan kali ni..adios!!!

No comments:

Post a Comment