Sunday, June 26, 2011

pas masuk percuma..

alhamdulillah, selamat dah aku meng"upload" video kat wall FB contest faizal tahir..mcm2 dugaan..lega dah settle. pada yg xtau..faizal ada buat contest yg mana kita kene anta video kita nynyi lagu dia..tapi lirik tu tukar jadikan kenapa kita nak tgk wayang TRANSFORMERS 3 dgn dia..Ya Allah, tak sangka btul la, dh lama aku tunggu peluang nak jumpa dgn dia ni..aku dah berangan macam2 dah ni..aahhhhhhh!!!!.. haha, seramai 20 org pemenang akan dipilih utk tgk wayang dgn dia..mungkin ada korang yg tau aku ni sebenarnya x masuk panggung.. sepanjang hidup aku baru 3 kali kot tgk..itu dah lama nak mampos, masa budak2 ikot pak cik mak cik aku..entah la,memang aku dah set border xnak tgk..tp aku pernah cakap..maybe aku akan pegi gak someday...tapii..tapii..tapii..dgn someone special..maksud aku bini aku nanti ke kan..tp faizal ni pon kira special gak la kan..doa2kan la ye aku dapat pas masuk percuma tu.. ni link utk korang tgk kat youtube http://www.youtube.com/watch?v=HAoTqrOBTxM ..enjoy!!!




ni alisya...yg suka kacau aku main gitar!!!

3 comments: