Thursday, June 30, 2011

argghhhh

hahaha..giler bapak la bosan nak mampos..(giler rosak bahasa melayu aku, dah la bahasa pasar, pastu tatabahasa fail..ayat penguat yg terlampau).. bukan pe..maklumla, lps hbs blaja ni, jd penganggur la kejap kan..blk kampung ingatkan dapat la jugak kluar jalan2 skit ke amik angin, tgk2 aku terperap je dlm rumah mcm anak dara...transport xdek, member lak sibuk..no offense, tp kat perlis yg xde pape tu aku rasa lagi bebas lak (sebab ada moto)..bukan la aku nak kuar setiap ari, kuar pagi balik mlm..aku xdek la sosial giler..tp klu setiap ari dok terperap je, xsenang duduk la jadinye..argh!! masa ni la plak terinin nak mkn kek ke, aiskrim ke..arghhh!!! ...hahaha, bapak best la hidup ni kan? bila teringin tu baru la best, bila dapat dah xkisah dah..btw, aku memikirkan utk stop blogging, or klu blogging pon maybe topicnye not on my personal life or whatsoever..to improve, men need to move on, to improve.. men need challenge! the get challenged, try la tackle awek hot!!..haha, kidding ;)

No comments:

Post a Comment