Wednesday, June 29, 2011

perancangan...

kita cuba, dan kita xberjaya..tp xbermakna kita dah gagal. sbb dgn mencuba je kita dah dpt belaja bende baru, kita dapat tahu apa yg salah supaya boleh ditambah lain hari..kan? semua yg bertuah (20 pemenang) dah pon diumumkan utk pertandgn faizal tahir tu..dan btul la apa yg aku rumuskan dlm teori aku buat sendiri kat earlier post "apa kata survey ??!!!" mmg yg menang tu diberikan kepada diorang yg pandai dlm video editing.. mungkin itu lah cara "kekreatifan" korang akan dinilai. but what the heck.. tahniah la pada semua..aku pon dah biasa masuk pertandgn kebudayaan yg mana keputusan juri akan selalu dipertikaikan..dah biasa, bak kata org tu "alah bisa, tegal biasa".. pe yg aku nak story kat sini ialah betapa kita ni manusia hanya mampu merancang je, usaha, doa, tawakal...byk betul rancangan aku minggu ni yg xjadi, ada je hal dia..nak main futsal tetiba pak cik aku demam la, nak g kuar..member aku janji nak kuar pon tetiba ada hal..mcm2..bersabar je la. ada hikmah dia.. maybe lps ni ada sorang awek dtg dan nak.........ah , malas la aku nak sambung...later

3 comments:

  1. ada hikmah?? muahahhaha...
    aish merajuk plak diee... next week compem aku turun... make sure ko ada tau!

    ReplyDelete
  2. maybe lps ni ada sorang awek dtg dan nak......... nak ape??? nikah ngan kau?? hahahaha... cari keje dulu bai!

    ReplyDelete
  3. sapa cakap nikah..ko suka ati je sambung cerita tu..

    ReplyDelete