Monday, June 20, 2011

malaysian songs are rubbish..he said

ada satu malam tu..member aku panggil..oi tengok ni..pastu tunjukkan satu wall kat FB yg postkan sorang mamat ni xdengar lagu2 malaysia..malaysian songs are "rubbish"..adoi, apa punya statement ni? org malaysia sendiri cakap macam tu.. rubbish?? klu ye pon ko xsuka lagu2 tu , xyah la nak cakap RUBBISHH!!! terlalu skeptikal sangat pemikiran mcm ni..ko xsedar ke ko tu orang mana? orang malaysia jugak..nak dibanggakan sangat lagu mat saleh tu ke? bagi aku jgn nak disempitkan pemikiran..yg bagus tu kita amik la, yg xbest tu ko xyah la dengar...lagu2 mat saleh pon xsemuanya aku suka...btw, aku teringat lak pada kawan aku, nama dia Gina, from Germany..korang tau x yg mat saleh ni layan lagu faizal tahir? ada masa dia lebih up to date drpd aku..faizal menang award tu, award ni..faizal ada buat contest kat FB la..dia lg tau kot..tp of coz la aku yg introduce faizal kat dia..haha..come on la, klu orang Malaysia sendiri xnak support industri sendiri, sapa lg kan???

No comments:

Post a Comment