Saturday, June 25, 2011

band - dung

agaknya aku ni dah kene band dari menjejakkan kaki ke bandung..haha..aku dapat peluang nak g bandung under UniMAP..tapi aku rasa berat lak nak pegi atas beberapa reason..sekali tgk member2 upload lak gambar diorang kat sana..bukan main best lg..adoi..terbakar gak la ..mmg aku berhajat besar nak ke luar negara ni..dah banyak kali aku miss bila parents aku fly g bandung, vietnam...konon2 xboleh sbb ada hal, ye la..aku kan masa tu belajar lagi..tmbah plak aku aktif masa tu dgn persatuan la, kebudayaan la..time org lain cuti pon aku kat U lg..tetiba skrg bila U offer g bandung aku tolak..tapi tu la, kebetulan pon aku ada hal masa tu, clash lg....ada hikmah dia ni..agaknya apa ek? mesti lepas ni ada seorang awek cun datang dan berkenalan dgn aku...hahaha.. apa2 pon, hope member2 yg g sana selamat la..kat tempat orang kan. aku nanti ada masa bleh la pegi kot.. honeymoon ke..chewah..haha..tp xpe, sekarang aku da projek baru..untung2 bleh jumpe dgn artis pujaan ku, faizal tahir..haha. tunggguuuu....

No comments:

Post a Comment