Tuesday, June 28, 2011

GF & FB..

adoi..dah lama dah nak tulis pasal bende ni..tp takut gak aku nnti ada yg xdpt terima..selepas beberapa hari aku tangguhkan, kene luahkan jugak nmpaknya.. bukan pasal apa, tp pasal perempuan.. not all ok, just some of them.. ada beberapa bende yg saje aku nak bangkitkan..

1- dalam lain, luar lain = kat luar pakai je tudung, tp tetiba kat FB nak plak tunjukkan gambar dia free hair, siap wat profile pic lg..

2- uncensored picture = gambar ko pakai bikini xyah la tunjuk, dah mcm mat saleh plak

3- perasan lawa = hek ele, ingat ko cun sgt ke? org nak add ko sbb kebetulan mutual fren ko tu kawan aku..hehe, mmg lawa pon minah tu sebenarnya..tp xsemua lelaki buaya!!

4- mengumpat = kat wall tu selamba je mengutuk orang..klu xpuas ati xyah la nak hebah satu kampung..(yg ni kadang2 laki pon ada, hehe)

5- BF n GF = selalu couple mesti nak upload gambar masing2 kan?! tapi klu sampai peluk2 tu mcmana? buat profile pic plak tu..

"pertikaikan setiap baris ayat, jgn terima bulat2"..skrip dalam cerita juvana kat TV3 smlm..hehe.. pikir2 kan..aku pon mungkin terlanjur buat kesalahan di atas..bezanya aku lelaki..haha

No comments:

Post a Comment