Thursday, June 23, 2011

long2 journey..

alhamdulillah, pagi2 selasa ari tu, aku merempit dari kuala perlis balik ke ipoh dgn moto lagenda bersport rim merah fluorescent aku



aku maintain 80 km/h je dan berenti beberapa kali akibat kekebasan dibahagian punggung, haha..syukur btol aku xde apa2 kecelakaan sebab aku dah la gerak sorang, moto aku plak tak berapa sihat..klu mati tgh jalan, menangis la jawapnya..haha. dah sampai ipoh, ptg tu balik bangi plak.. letih2..tp bukan ini aku nak cerita, baru mukadimah (panjang berjela mukadimah dia)..long2 journey tu adalah sepanjang 5 tahun aku jg warga perlis ni..dari matrikulasi sampai la degree 4 tahun..tiba2 je dah habis..cepatnye, rasa macam baru semalam aku kat unimap lg..macam2 la kisah yg jadi..rindu gak la kat member2, fuadi..klu ko tgh baca ni, aku pon rindu ko jugak.. haha. teringat cikgu sekolah aku cakap dulu, kamu nanti klu dah masuk universiti, atau keje ke, mesti kamu akan rasa zaman sekolah ni la zaman plg best sekali..dia cakap dalam makmal sains aku dulu..tapi sori cikgu, saya rasa saya suka zaman universiti saya lg drpd zaman sekolah..hehe

No comments:

Post a Comment