Tuesday, April 13, 2010

dunia yang terbalik...

ni pon kira da kaitan skit dgn topik sebelum ni...dunia sekrang ni memang dasyat.. mcm2 dah kemajuan. tapi yg kelakarnye, manusia yg kononnya bertamadun ni dah makin ke belakang... dah bunuh2 orang, anak buang tepi semak..dah mcm zaman dulu. xpe, yg tu aku xkomen sekarang..menyampah pulak rasa. nak cakap pasal soal nafkah. wahaha. perasan x sekeliling anda? sapa yg menyara hidup sapa? aku da terbaca artikel, kajian menunjukkan yg sekarang ni byk lelaki disupport oleh perempuan. sbb kebanyakan mereka ni dpt bini yang gaji lagi besar.. wah, aku pon perasan gak. tapi pada yg xsetuju, pon bleh..lelaki la kene bg anak bini makan. tercabar maruah dan ego lelaki mcm aku ni..wahaha. tapi best gak, aku tengah bayangkan duduk tepi pantai..santai2..untungnye idop ada orang support.. mmg dah lama jadi isu lg ramai perempuan masuk U daripada laki2...U aku yg engineering pon skrg dah lebih kurang nisbah laki pompuan..macamana agaknye klu pompuan memerintah dunia?? adoi..dah la nafsu pompuan 9..akal 1 je.. wahai kaum lelaki,jangan biarkan dunia lingkup...wahahaha...CUT!!!

No comments:

Post a Comment