Thursday, April 8, 2010

rm200 je? xde mende la..

rm200? maybe ada yang kata skit je..relaxla...tak bagi aku..duit tu sgt banyak sekarang! penat aku kerje setiap bulan (praktikal je sebenarnye..haha)..tibe2 ko nak amik duit aku macam tu je? silap besar! kemarahan aku malam tu xhabis lg rupenye..aku ada buat deal sebenarnya nak beli barang..xpernah jumpe pon budak ni. internet business la katakan.aku tau pon dari adik aku.. tu la keje adik aku sekarang, buat duit mcm tu..kadang2 dah mcm broker..ok, budak yg aku deal barang ni, aku xpercaya 100% la kat dia..klu xde persefahaman, mmg xde jalan bisnes...tapi aku try gak, member aku dah bising suruh ambik. tapi bila ari kejadian, dia ada kontak, xdpt dtg..da orang meninggal... masalahnye deposit rm200 dah bank in! bile apa yang dirancang xjadi, aku naik angin la. aku xtau samaada dia tipu atau betul, yang penting sekarang aku nak duit aku! u broke the deal, now i dont care..where's my money $&$*%R#$ ??? dah dua ari aku tunggu, sms xreply. aku terpaksa bertegas...ko ingat aku mintak sedekah ke sampai aku lak cari ko @#&%*@ ....bile aku kol..dia kata ari ni akan masuk duit..partner dia pegang duit tu. dia siap kata lagi, lepas ni jangan kol dia lagi!! woi #$&*%#*@# ko ingat ko sapa? aku tungu duit aku ari ni! lepas tu ko bleh blah...CUT!!!

No comments:

Post a Comment