Tuesday, April 6, 2010

sampai hujung nyawa?

dulu masa budak2, aku sangat percaya pasal sahabat sejati, susah senang bersama, dari kecik sampai tua ada je menghiburkan kita..memang seronok macam tu kan? tapi tu maybe dalam filem je kot, haha..paling terkilan masa zaman form 4 and form 5..memang best..enjoy gile la, dan dengan diorang la aku buat 1st show aku..lagu sephia SO7 and ronan keating masa prom nite. aku pernah express my feelin kat diorang, lepas abis sekolah ni mesti xrapat lagi dan memang betul sangkaan aku..sorang dah g mesir dah..hampeh, lupe member dah..haha. sorang lg still contact tapi masing2 ada komitmen lain, so xberapa kamcing dah..well, hidup ni ke depan..banyak bende yang xbleh jangka.. aku selalu ingatkan diri aku bile aku enjoy, ingatlah masa ni..sebab saat yang ada ni xkan dapat balik..sekali seumur hidup! ni ayat pakcik aku, jangan ingat orang kampung xde falsafah tau, silap sangat..haha. so rite now, aku ada 2 orang best fren..dua orang yang paling rapat walaupon perangai diorang pelik and kontra skit tapi kami sama sebenarnya. so, aku kene enjoy dan jaga saat2 ni sebab mungkin diorang akan blah and buat hal masing2 lepas ni or maybe diorang la kawan sampai hujung nyawa yang aku cari...thanx brothers!...CUT!!!

No comments:

Post a Comment