Sunday, April 25, 2010

kampung oh kampung

sebelum aku start, maybe ada yg xberapa suka topik ni terutamanya yg di perantauan..sian la plak kat member2 yg tgh struggle exam sambil struggle homesick nak balik kampung...haha. xsangka walaupon balik weekend je, tapi rasa puas. sabtu tu dah la balik petang gak, sampai bangi dah malam. yg best mlm tu, dpt hang out dgn member..lepak2 tgk bola walaupon diorg xberapa follow sgt bola,haha. aku masih lg xphm napa dari dulu, aku asyik dapat close frens xberapa minat bola. weird coinsidence..jumpe la plak member skolah dulu, aku xrapat sgt dgn dia ni but yeah still act cool mcm la aku kenal sgt dia..selain best dpt kuar mlm tu, aku terjumpe gak budak2 sekolah dulu, aku xrapat pon dgn diorg cume aku observed ramai budak2 yg skema dah berubah imej sekarang..wow,dgn smoking nye, shisha la..dressing pon cool gak la. well, diorg tu budak bandar kot. people change. esoknye, tgk si comel, alisya kat spital..sian budak kecik tu...temperature tinggi gile last few days, darah putih terlebih lagi..tp nasib baik dah bleh dismissed sekarang, dah sihat skit. ari tu gak byk family members yg blk kampong sebab discuss plan kenduri cousin aku, wahaha, kawin muda and thats cool. aku plak nanti2 la, duit pon xde...calon lagi la xde. ramai sedara, so mmg best sebab riuh skit..tapi, best of the best, aku dapat melepaskan rindu dgn basikal racing kesayangan aku..dah berapa bulan xnaik kot...serius nak muntah masa aku mula-mula naik bukit..tapi tu kejap je, bila badan dah panas, aku main bukit lg smpai boring...nak naik bukit mmg lemah skit, tapi disebabkan keseronokan speed turun bukit tu..aku sanggup naik bukit lagi...kesimpulan, balik kampung kali ni best walaupun kejap sgt...sabar ye pada member2 yg tgh exam...CUT!!!

No comments:

Post a Comment