Sunday, April 11, 2010

mana kita selepas ini? part 2

pasaran artis dah melebihi permintaan.aku pon xsuka sgt layan program realiti, banyak sgt nak jadi artis sampai kita pon dah xkenal siapa dia...oh artis ke dia tu? memang aku pun nak jadi artis, tapi aku nak mula perlahan-lahan..sekarang aku aktif kat U..tapi aku memang xfemes, sebab aku lebih suka low profile..bende ni sebab cinta, bukan duit atau popular. tapi macamana kerja nanti? dulu aku pernah diberi kesempatan belajar dgn en ahmad yatim..penggiat teater veteran. nama besar dalam industri tapi pada yg xkenal, aku xsalahkan sesapa sebab aku pon buta pengetahuan ni..haha. dia ada kata , artis ni bukan dapat duit banyak sangat..aku mcm xpercaya. tapi bila aznil haji nawawi pon kata mcm tu...terdiam la kejap. mmg ada yang kaya mcm siti dan mawi, tapi kata aznil diorang tu satu dalam sejuta...cinta pada kerjaya seni ni dapat ke beli benda makan? for me, passion 1st..money later. aku xtau masa depan aku nak kemana ni... waktu aku tulis ni..aku dalam 5 minggu terakhir praktikal kat kilang..mmg ada kabar angin kata nak offer aku keje kilang ni...dan baru2 ni ada kaki kipas bos bg tau aku...pra-offer secara lisan la ni. terus terang aku xminat jadi engineer! ke mana aku nak pegi lepas ni? nak jadi artis parents aku pon xizinkan..haha...mungkin sebab ni aku xde makwe, takot kot masa depan diorang xterjamin...CUT!!!

No comments:

Post a Comment