Tuesday, April 13, 2010

makwe oh makwe...

wahaha..menarik skali topik ni. i'm a student kat IPTA and ada la lagi setahun nak habis. IPT ni selain tempat mencari ilmu, da lagi fungsi lain..wahaha. dah sinonim la klu masuk U mesti dah de couple2 dating sana sini. dah umur 20-an ni standard la kan? kita dah mencari2..maklumla, future planning la org kata..xlama lg keje pastu kene la kawin..hahaha. tapi kes aku ni...xla la consider happy love story, still single dari dulu sampai sekarang..hello??!! aku bukan loser,mahupun gay ye.. jawatan ada, popular pon ada skit la.wahaha(bukan puji diri, just making a statement..wahaha. jgn muntah dulu) muka??? aku mmg xhensem, tapi xjuga hodoh..kira ok la kan..(ayat sedapkan hati)..dari kecik aku ada satu sindrom pemalu kpd awek! klu aku suke sesapa..pendamkan aje..wahaha(tapi klu mati pendam2 ni klu xsilap kira syahid tau)..tp skrg dah besar dan aku pon dah bersosial. mahu xmahu kene la jugak sosial, sbb dah da jawatan and aku aktif kebuyaan. tu sbnrnya dah membina keyakinan diri la tu. tp sindrom tu ada lagi, cume dapat dikurangkan la...rupenye2 keberanian pon xcukop, asyik direject...wahaha. then aku pon sama mereject orang...wahaha. orang kata aku ni memilih sangat!!! xsalah pon, sebab aku nak pilih awek utk jadi bini terus, xyah nak cari lain dah. pastu aku taste aku pon pelik, klu bleh x nak sama bangsa dgn aku..bukan apa, aku nak rasa bende baru...pastu lawa mcm supermodel.org kata shoot for the moon, klu miss pon atleast ke bintang..aku xdpt supermodel..model biasa pon xpe..haha. jodoh tuhan tentukan, skrg aku relax jap. letih nak cari. aku clueless...nak cari kesempurnaan atau si dia yg menyempurnakan aku... klu da sapa-sapa minat, leave comment kat bwh. nanti P.A saya arrange date plg romantik..haha...CUT!!!

1 comment:

  1. tak leh blah.. leave comment nnt PA arrange date yg plg romantik.. hahaha.. deen2..

    ReplyDelete