Thursday, April 15, 2010

kejar glemer ke cik adik??

asyik xpuas ati recently..ape dah jadi dan apa nak jadi? lepas satu, satu hal lagi aku dengar..ke mana hala tuju adik2 aku ni nak bawak kelab? rasa mcm nak kluar kelab...tapi, sia2 la usaha aku tubuhkan kelab...haha. kan ke bodoh namanya. apa yang aku nampak sekarang hanyalah kecelaruan setelah aku tak punya kuasa lagi..lepas aku letak jawatan sebab nak uruskan kolej, my fren take care..alhamdulillah kelab berjalan and getting better. now, masa kami xde g praktikal. aku bleh gelak je la, kelakar kowt, adik2 yg baru belajar berjalan dah nak berlari..then ada gak campur tgn orang atas. suka2 je tukar nama kelab jadi nama lain..ok la, fine with me as we need to improve tapi kami yang senior ni xdipandang ke untuk rujukan. kelab ni pon berdiri atas minat pelajar sendiri, bukan ditubuhkan oleh orang atas dan suruh student jadi ahli. alhamdulillah, rezeki sekarang mmg mencurah-curah..show sana sini. titik peluh kami membaja dapat dituai...walaupun yang menuainya orang lain..hahaha. dan hajat aku untuk cari pelakon pelapis, terutamanya pelakon lelaki ada harapan skit, nampak ada yg bleh. semester depan aku akan sambung belaja utk last year. xtau apa nak expect..jangan la pulak kami yang lebih senior ni dipijak pulak, anda yg akan menentukan hala tuju selepas ini. klu sekarang dah start tunjuk lagak...silakanlah. tengok sejauh mana anda akan pergi...aku pon xsemestinye betul. terima dan pikirlah mana yg relevan utk diubah...CUT!!!

No comments:

Post a Comment