Monday, April 19, 2010

tik tok..tik tok

lama xpost cerita2...bukan dah ilang minat berblog. tapi da masalah internet, alhamduliilah dpt gak melepas rindu mlm ni. tp aku pikir, lebih baik la xpost lately sebab tengah bergelumang dgn masalah. waktu otak dimainkan syaitan, banyak je logik2 yg xditerima akal...yg haram pon bleh dihalalkan. yang terbaik, membisu...sebab lidah lebih tajam dari mata pedang, tangan kurus lebih kuat dari tukul. bila diam, dah jadi mcm mogok bisu lak..haha. tapi mungkin lebih baik dari aku sakitkan hati orang lagi. rugi giler idop xde tujuan. tuhan dah bg amanah yg sgt berat kat bahu kita, berat sgt ke sampai kene mengalah? selagi kita hidup, selagi tu la kene struggle nak survive. skrg praktikal tinggal sebulan, tapi mcm setahun lg rasa ni. esok plak lecturer visit.. not to worries, relax. setiap hari mengharapkan masa cepat berlalu. masa kecik kita harap nak besar, bile besar nak kerja lak, bile keje nak kawen, bila kawen pe lagi?? tunggu nak mati je ke? haha..hidop ni mcm roda je, at least skrg aku rasa kat bawah. bagus gak, sebab kat atas dah lama sgt..tp xsangka teruk sgt..well, aku pernah buat silap yg sgt besar, but it ended up suprisingly well. life is not that bad, its all depends on u...berdoa je pada tuhan. so, problem kali ni, biar masa tentukan. hope it will get better in time.well, aku ada terpikir..pe sumbgn aku pada keamanan dunia? ada je klu nak list down..tapi maybe blogging is 1 of them. at least it helps me clear out my mind. bila aku aman, sekeliling aku pon sama, bila sekeliling aku aman..dunia jadi aman kan?? anda bagaimana??...CUT!!!

No comments:

Post a Comment