Tuesday, April 20, 2010

versiku utk kekal sihat..

alhamdulillah..lecturer visit td ok! rasa heppy dan lega..relax je, tapi masa nak start, system saraf ku melakukan sesuatu yg luar biasa..out of control. nama lecturer aku bleh blank kejap, jalan xbetol...yg ni sume org xnmpak..bleh cover. yg plg best, aku bukak pintu office sampai terhentak pintu tu ke dinding..."BAMMMM"..what a way to introduce my self that morning. haha. tu sume kejap je, lepas tu aku goreng je masa lecturer interview...alhamdulillah, supervisor pon bg reaksi positif depan lecturer..tolong la bagi markah excellent kat aku..haha. tapi, alkisahnye makin hari petang, aku start rasa lain macam dah. xsedap badan...waahhh, akhirnya bleh la aku amik m.c..hahaha. bayangkanlah, aku xpernah demam sepanjang praktikal ni..lebih 5,6 bulan aku sihat padahal adik2 aku masuk hospital bergilir2 dah. wahaha. kes ni lebih kurang masa aku jadi MPKK dulu la..keje banyak sampai aku xlarat, tapi xsakit2 lansung..skali aku demam teruk gile masa aku pegi percutian MPKK kat genting. bayangkanlah hampanya, lepas tu aku mmg xlarat nak bangun dah. so, aku rasa, aku xperlu makan apa2 supplement, xyah bersenam, xyah jaga kesihatan utk kekal sihat.. aku hanya perlu bekerja dan stress tanpe henti. sebab bile aku relax akhirnye aku akan sakit..thats my version of keeping myself healthy...CUT!!!

No comments:

Post a Comment