Sunday, April 11, 2010

mana kita selepas ini? part 1

orang kata, klu bende tu penting..tulis..menulis tu dah tunjukkan kepentingan sesuatu walaupun ia belum dilaksanakan. xkisah la apa pun tanggapan individu pada blog aku,xde pun niat nak meraih publisiti atau apa pun. nak kata artis popular... tidak, nak kata ahli politik apatah lagi..blog ni sekadar untuk berkongsi pada yang mahu membaca dan berfikir bersama. blog lebih bebas dan xterikat mcm diari yang dah lama aku tinggalkan. aku pun suka membaca artikel2 pandangan yang membawa mesej tapi santai. paling baru, blog aznil haji nawawi. dia ni mmg suka berkongsi cerita mahupun pendapat dia dalam bidang seni, xberlagak diva dan merendah diri walaupon dah banyak penghargaan diberi. kadang-kadang kita ni beri penghargaan pada orang yang dah mati disebabkan sumbangan dia, tapi orang yang masih hidup ni kita lupa..aku ada baca pesanan dia pada orang-orang baru dalam bidang seni..well, memang membuka mata aku, xseindah realiti dunia seni kita..dalam saingan yang terlalu kompetetif mcm cendawan tumbuh, market tetap sama..masih dalam malaysia juga...(tak bleh cut lagi..to be continued..haha)

No comments:

Post a Comment