Wednesday, April 21, 2010

filemkan aku...

pernah x korang bayangkan diri korang dalam filem? maksud aku..cerita korang sendiri. setiap rutin harian korang di ambik. pastu siap ada lagu background bila waktu2 tertentu. menambahkan lagi kemeriahan atau kesedihan suasana sedia ada. cerita tu pon konon2 nye pasal idop yang xde hala tuju..tetiba something happen dan ubah semuanya. masuk la plot2 yg menarik, jumpe kekasih hati ke...ada dengki khianat ke? wahaha. aku bayangkan mcm tu selalu. tapi mcm filem pon..cerita dia mesti menarik dan xmendatar, elakkan boring. so mustahil hidop ni mcm filem. kesusahan sebenar hidup ni x digambarkan sepenuhnye..keceriaan hidup pulak bleh ditambah2 jadi lebih seronok.. adakah aku berlakon selama ni sebab nak lari dari dunia realti? berlakon dapat mainkan watak yang lari dari diri kita...cikgu? pahlawan? angkasawan? semuanya boleh. macamana kita cube pon, kita masih tetap dalam tubuh yg sama dan melakukan benda yg sama. kita jgn harapkan dunia berubah ikot kemahuan kita. kenapa x kita je ubah diri kita, secara x lansung dunia pon akan berubah. kan itu lebih senang dari mengubah dunia...aku bila nak berubah? entah..tunggu plot cerita aku berubah ikot masa..sampai masa mesti sampai plot klimaks plak..haha. pemalas...CUT!!!

No comments:

Post a Comment