Tuesday, April 6, 2010

pemimpin pun perlu dipimpin

mungkin ada member perlis yang terbaca blog ni..xsalah kot nak cerita skit tentang senario kepimpinan from my point of view..sememangnye universiti tempat yang sangat2 baik klu kita nak belajar. xkira la akedemik ke, kepimpinan ke, belajar berdikari ke..pon boleh klu nak. masalahnye aku lebih berminat belajar bende lain dari akedemik aku...haha, ada orang cakap aku ni salah amik course! walaupon aku aktif dengan kebudayaan dan kepimpinan, pelajaran aku xlah drop sangat kot..alhamdulillah. sepanjang aku pegang jawatan jaga kolej kediaman,prioriti aku nak jaga kebajikan.. mmg aku akui banyak benda yang aku xmampu laksanakan, tapi itu xbermaksud aku xberusaha..bende yang student mintak aku bawakan ke orang atas..tapi kadang2 student xpaham..sesetengah perkara tu mmg payah diubah. da bende yang aku dah settlekan macam masalah parking moto dulu tu..tapi sendiri mau ingat la, betapa padatnye wang ulu tu susah nak cari parking, student kita paling banyak..lebih dari kg wai sana nun..aku sangat mengharap idea bernas bakal2 engineer yg ada dan aku xtipu..mmg banyak pembaharuan pun aku mintak idea kawan2..disaat kita mengharapkan sgt orang memberi..apa yg anda berikan pula? aktiviti yg dibuat ada turun ke? aktiviti pon xbnyak sbb aku tau korang pun benci nak join..haha. aku xnak salahkan sesiapa sebab kita sama2 belajar, kesalahan tu paling bagus untuk mengajar..dan disebabkan kekurangan, aku mohon dimaafkan kekhilafan...CUT!!!

No comments:

Post a Comment