Monday, April 19, 2010

MPKK..the more, the merrier...part 1

esok lecturer visit..waahhh, aku xbleh tido lg malam ni. menderita. time2 mcm ni la plak banyak memori2 datang balik..pe lg, blogging la..dgn harapan aku tertido sambil menaip. nak citer pasal MPKK.. majlis penghuni kolej kediaman. sampai sekrg aku kesal sbb kurangnye sumbgn aku pada kolej aku sendiri..xcukup lagi. team aku lebih byk buat aktiviti2 besar yg gabungkan semua kolej yg ada..MPKK ni byk. pecah kepada 6 kolej masing2 start dari kuala perlis sampai la wang ulu sinun..so MPKK adalah organisasi yg sgt besar. klu nak jemput kenduri kawen aku nanti, banyak bas rombongan ni..bila dah ramai sgt org ni, biasalah..banyak kepala. tapi yg menghairankan, MPKK badge aku ni tak sama mcm badge yg lepas2..kitaorg satu kepala. bayangkanlah, dah la ramai, pastu satu kepala, xke meriah tu..yang buruk dan busuk tu xnampak sgt..ramai yg sanggup tolong menolong bila kerahan tenaga diperlukan. antara yg best, kem di kampung kedawang.. tanyalah mana2 MPKK..kelakar. kami kene jalan kaki, aku rasa dlm 10 km kot.. maybe kurang lagi, maybe lebih lg..lupe. nak tmbh seronok lg, kitaorg kene survive ikhtiar cari duit sepanjang jalan tu..poket kami semua dah dikosongkan awal2 lagi. buat la apa pun, kemas rumah ke, keje kat kedai kejap ke...tapi apa ntah nasib kumpulan aku, hampeh..xde duit. haha. muka aku ni mcm gangster ke pa? satu taktik pon xjadi..smpaikan kami nak buat keje ihklas xyah kene bayar pape pun org tak mau...wahaha. hari tu jadi walkathon je la..jalan kaki sampai pengsan...CUT!!!

No comments:

Post a Comment